O nas

Jesteśmy zespołem profesjonalistów posiadających wieloletnie doświadczenie. Działamy na rynku od roku 2008.

Misją firmy Business Outsourcing | Szlachetka jest wspieranie działalności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. W tym celu ciągle poszerzamy zakres świadczonych usług.
Naszą wizją jest ciągły rozwój i doskonalenie swoich umiejętności.

W pracy stawiamy na rzetelność, terminowość, etykę zawodową, a także relacje z klientami oraz relacje w zespole.

Właściciel firmy Beata Szlachetka rozpoczęła przygodę z zawodem księgowej w roku 1990, w roku 2008 uzyskała certyfikat Ministerstwa Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
 
W roku 2010 uzyskała III stopień certyfikacji Stowarzyszenia Księgowych w Polsce potwierdzający kwalifikacje Głównego Księgowego, a następnie w roku 2016 Certyfikowanego Eksperta Usług Księgowych.
 

Posiadamy następujące certyfikaty i uprawnienia:

 
– certyfikat Ministerstwa Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych od 2008 roku (egzamin państwowy)

– certyfikat Głównego Księgowego III stopień certyfikacji Stowarzyszenia Księgowych w Polsce od 2010 roku (egzamin)

– certyfikat eksperta usług księgowych Stowarzyszenia Księgowych w Polsce od 2016 roku (egzamin)

– polisy ubezpieczeniowe w zakresie prowadzonej działalności

Nasi pracownicy

Małgorzata Wesołowska

 

Stanowisko: zarządza kadrami firmy oraz klientów, w oparciu o doświadczenie i zdobyte kwalifikacje. Jest również wykwalifikowaną samodzielną księgową oraz kierownikiem zespołu.

Kontakt:  biuro@szlachetka.com.pl

Kamila Jankowska

 

Stanowisko: zajmuje się sekretariatem naszej firmy oraz obsługuje dział usług sekretarskich. Specjalizuje się też w prowadzeniu ksiąg rachunkowych.

 

Kontakt:  office1@szlachetka.com.pl

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i usługami dodatkowymi